börjar bli lite nervös inför imorgon

Denna dag har gått snabbt, jag har väl inte gjort nått speciellt egentligen. Varit i skolan som vanligt sen när jag kom hem slocknade jag på altanen en timme, in å laga skink paj till middag. Ikväll har jag suttit med lite papper inför Yrkesprovet imorgon bitti. Permanent!!!! Jag ringde till min modell och påminnde henne men jag måste ringa imorgon bitti igen för att hennes väckarklcocka har gått sönder:P
Klockan är redan nio och jag har lovat mig själv att gå i säng tidigt ikväll men jag e inte alls trött så blir nog uppe ett tag till.
blir min modell så här lockig imorgon har jag misslyckat!! heh hoppas inte på de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0