fan Sassa läs på prov nu!!

Varför är det så himla lätt att fastna vid datan när man absolut borde göra massa andra saker? som t.ex börja läsa på skulpteringsprov??
Jag har just kommit hem från saxofönen och magique. Och i skolan idag hade vi stil & form prov, svenska, hårvård och service och företagsverksamhet. Full fart bara

Imorrn e de kunddag och då ska ja slinga håret på en tjej som jag aldrig har träffat men hon e ändå min "stjärnkund" spännande :)

Mitt horiskop vecka 17 (enligt facebook Brukar stämma ganska bra)
När fullmånen faller i ditt tecken på onsdagen kan du mycket väl komma att upptäcka att du utsätts för ett visst tryck i förbindelse med dina relationer till andra, särskilt sådana där det har förekommit missämja eller fiendskap de senaste veckorna. Sådant som rör yrkeslivet eller en föräldraroll sätts också under lupp. Att du är den som är bäst rustad att fatta beslut hindrar inte andra från att svinga stridsyxan. Men det finns också goda indikationer på att en person du älskar kommer att bidra med skoj, närhet och lycka i ditt liv, och utsikterna är utomordentliga för åtminstone en harmonisk relation. Det är en komplicerad tid för relationer, men en del gamla problem kan också lösas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0