Hurtig

lunch igen men den här gången en äcklig köttgryta men okokt ris. Idag har vi gått egenom en planerings lista på vad vi ska hinna med innan vi slutar skolan och jag kan säga att den var fullsmockad med prov, prov och kurser.
Vi kommer att ha flera prov samma vecka flera veckor i rad.. och jag känner redan nu hur trött jag kommer att bli..

Igår när jag kom hem käkade jag plättar som stefan hade lagat, riktigt goda:) sen slocknade jag en minut i solen på altanen vilket var helt underbart jag skulle ha kunnat ligga där hela kvällen. Men i stället måsta jag iväg till Kea och handla innan dom stängde. Hem å diska och sen bakade jag kolakakor som vart en besvikelse för dom smakade ingenting... Sen hör å häpna jag var ut och joggade och gick enligt ett schema i en tidning som jag ska försöka följa:P

Nu måste jag lämna datasalen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0