nu kommer våren

Helgen är snart slut igen! jag förstår intvart tiden tar vägen? På fredagen grillade vi kycklingspett och sparris till det hade vi grillsallad, kall sås, grönsallad och vitlöksbröd och en flaska rött. Jag börjar faktiskt tycka om vissa röda nu. Till efterrät hade vi glass, banan och chokladsås. mumsmums..

Lördagen for vi på vårmässa vilket var helt värdelöst. Så i stället for vi till Tommie å mia i saltvik som bjöd oss på middag;)

Idag söndag har jag varit å städat på Magique och börjat tvätta fönster där. Sen när jag kom hem satt jag mej ute på altanen å skulle göra lite läxor men istället så somnade jag i solen. SÅ läxorna e fortafarande ogjorta. Efter maten for jag å stefan på en söndagstur med bilen och vi hamnade på herrön, herröskatan. Tyvärr så hade jag kameran hemma så jag har inga bilder att visa. Vi var upp i tornet också å kikade:P
Nu e vi hemma å kanske jag skulle göra mina läxor nu då? eller så diskar jag? hmm borde ju vara bra om jag gjorde både två men för se vad det blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0