shake it baby

började dagen med ett pass Bodyjam, jag var lite skeptiskt till det innan jag hade testat men det var faktiskt kul. Jag erkänner att jag såg rolig ut men de bjuder jag på det var ändå första gången jag testade det. Bodyjam är ett danspass med rätt sköna moves där man får släppa loss men samtidigt få kordination och kondition. Det var så kul och jag koncentrerade mig så mycket så att min huvudvärk släppte för ett tag. Men den kom tillbaka idag när jag hade min kund.. :( trött på att ha huvudvärk nu eftersom den har suttit fast i mitt huvud sen i tisdags.. Tur att jag ska på massage imorgon!! Väl behövligt

Nu ska jag gå ut för att få lite frisk luft

Ha det bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0