En tråkig kväll som blev händelserik på många sätt!

Yrkesprov stod på schemat imorse när jag vaknade. Blev lite nervös och fick ont i magen:P Drog igång redan klockan 8 imorse med en permanent. Och det gick förvånansvärt bra, jag rullade snabbare än vad jag trodde att jag skulle göra och spolarna satt bättre än förra gången. Tajmade fixeringen bra också så att det inte vart lockigt i luggen:P Jag är nöjd med dagens prestationer. Resultatet vart en 5:a
Sen skulle vi göra ett expriment på en docka, jag förklarar någon annan dag.

Vi vart tagna på bar gärning ikväll när vi såg på tv. Då kom tv licens gubben å bad oss betala 220 € hejåhååå vad dyrt...


hihi såg när polisen slira fast sej med majjan.. vilka amatörer dom vet ju int ens hur man ska göra när man sitter fast:P en annan polisbil fick kämpa för att dra upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0