50-Talet

Terminens första kunddag idag och den gick väl sådär måste jag säga. Först hade jag en kund som jag klippte och färgade vilket vart bra. Sen en kund som jag gjorde permanent på och allt gick som det skulle tills jag skölde och såg att det faktiskt inte blev nått:( tråkigt både för mej och kunden som har lagt ner tid på det. Men då istället så gjorde jag en rullning på henne och så klippte jag före också ;) som hon var nöjd med.

Hemma har ja också haft lite salongsverksamhet ikväll då syrran tittade förbi för att få hjälp med frisyr och tips om 50-talet. Hon ska nämligen på en 50-tals fest och jag lovade att jag skulle fixa lite. Det kommer nog att bli riktigt bra.

Tvättar några maskiner tvätt håller jag också på med.

Nu e jag snart död och tänker hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0