det är ju fint väder idag:P

Nudlar med köttsmak och ett glas mjök är min middag idag. det är faktiskt gott.

Idag har vi gjort i ordning salongen i skolan och gjort en design rullning + haft skolfotografering.
Jobbigt att böra upp alla produkter och färger nerifrån källaren upp till salongen, det är ett antal lådor kan jag tala om för er.

Jag har hämtat mitt H&M paket idag men jag ska inte öppna det förren jag har städat upp här hemma nu för det ser ju fan ut som ett jävla bombnedslag. kläder överrallt och ovikt tvätt, diskberg och massa smått kraffs.
Sen ska jag öppna paketet;) tyvärr så är det massor som kommer senare också.

Jag skriver absolut inte mer nu förrän jag har städat klart! så iväg med mej nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0