det rusar i kroppen

äntligen skiner solen några minuter, men sen går den i moln dubbelt så längre och sen skiner den igen :)

just nu håller jag på att lagar tacos till middag och vi ska äta i lemland vilket vi inte gjort på två månader:P hah men sen far jag till eckerö igen å stefan blir kvar här..

idag var jag till prev. för att förnya receptet på p-piller men som vanligt vill dom alltid att jag ska sluta med dom och lika så denna gång. så jag fick inget nytt recept utan måste gå till läkaren istället så att dom skulle få besluta om jag  får mer eller inte. Det är blodtycket som är för högt, idag 148/101 det borde ligga ungefär 125/70 i min ålder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0