hunger

Måndag morgon och gymnastik. då gjorde vi något test med rörlighet, styrka, balans och kondition. Sen dom sista timmarna det här året ska vi göra om testet igen och se om vi har förbättrat något ;) kul

Nu väntar jag egentligen bara på att få gå ner och käka lunch. hoppas det är nått gott för jag e superhungrig.

Helgen har varit alltför kort.. Fredag då var jag på kräftskiva vilket var trevligt, sen på lördagen var jag i eckerö och såg på när stefan listade:P ohc jag gjorde väl lite små grejjs också. Sen på kvällen badade vi bastu och hoppade i sjön. kallt som fan!!
På söndagen for jag in till stan vid 10 tiden för att träffa Birgitta och Emma. Vi såg på bechvolley hela dagen lång till allt var slut. Sen gick vi till Indigo och käkade middag och sen måsta jag ivär till magique för att städa. noll pepp på de!
Hem och sussa med en gång.

Idag tänker jag fara till Eckerö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0