idag har varit en bra dag trotsallt

vilken lång dag det blev idag for hemmifrån halv 8 och kom hem halv 10 och nu ör jag helt slut. Det värsta av allt e att jag inte hinner med allt på kvällarna som jag skulle vilja. MASSOR att göra hemma men jag hinner int och orkar inte när ja kommer hem. Imorgon ska jag ta itu med allt som ska göras så jag har bestämt att jag inte ska planera in något annat. Jag hade tänka att jag skulle ha farit till eckerö och överraska Stefan men ja måste göra dom ogjorda sakerna först.
Det lät så mysigt när han sa att han låg i tältet inbäddad i våra täcken och att det regnade ute. jag vill också vara där istället för att ligga här ensam i ett gamlat vanligt stelt täcke :P

Skolfoto imorgon och jag letar tröja till de eftersom att jag borde ha en med ett fejs på :P jag har en men ja skulle inte vilja ha den men antagligen kommer jag att måsta ha den för Pernilla? haha

Yes jag skulle få vara i min morbrors lägenhet :P jippppii, skönt!!!

Godnatt och sovgott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0