lediga timmar

Håltimmmar, mellanmål och en resurstimme =ledig
Jag hade planerat att jag skulle gå ut och gå så jag hade ombyteskläder med mig och springskorna men nu är det såhär att det ös regnar ute så NÄ! Istället tog jag bilen ner till magique efter min nyckel så att jag kommer in ikväll när jag ska jobba. Kikade lite på kläder, tog ut pengar och kollade på present till Anton som fyller 3 år om två veckor. Jo och sen for jag till sparhallen för att köpa en pärm men den jag skulle var slut så det fick bli en mindre fin rosa randig istället:P duger nog den med!

Jag har försökt lura till mig en lägenhet där jag kan va på dagarna när jag har håltimmar i skolan så att jag slipper drälla på stan eller sitta i skolan. Hem hinner man ju int riktigt det blir bara en massa onödig körning tycker jag. Så om min morbror är snäll och låter mig vara där så skulle det vara bra. Han är ju ändå aldrig där!

Jag vill ha mitt studiestöd!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0