I can't tell you what it really is

Jag insåg just att jag inte ska klippa en av mina kunder när jag är trött stressad och har ont i huvudet som tusan för det går inget bra. Det är ett svårt hår att klippa annars men ikväll ännu svårare. Nu känner jag mig så himla dålig och misslyckad, blä inte alls nöjd med klippningen!!!

Det är tusen saker jag borde fixa och som jag skulle vilja att skedde just nu precis i denna stund och som gära skulle få hålla i sig ett tag. Eller hela tiden?

Idag började skolan och jag känner mig inte alls possitiv till det och det finns väl någon anledning till det också.
Ganska mycket förändring blir det på skolan, vet ej men det kan bli bra?
Usch jag blir så himla nedstämmd och ledsen på skolan så att det är riktigt jobbigt. Men som med allt annat är det väl bara att bita ihop det kan ju ändra sig? 1 år kvar och sen slipper jag allt det.


You don't get another chance
Life is no Nintendo game


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag känner mig också totalt ointresserad av skolan dethär året.. Känns så jäkla jobbigt att behöva gå ner i tempo för att alla ska hänga med.. Menmen, vi får kämpa på tillsamans bara. Som sagt, sista året!

2010-08-17 @ 21:27:10
URL: http://pernillanivetju.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är skönt att höra att det är fler som kämpar på ;)

2010-08-18 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0