1 december

En otroligt soft dag i skolan, Två timmar stil, två timmar företagsverksamhet. två½ timme hål och 15 minuter svenska ;)
På håltimmarna for jag till zooarken och köpte fågelmat och kattgodis:p Sen till sparhallen för att köpa en pärm och lite tillbehör till den och lite anant smått. Jag träffade mamma där och hon betalde mina köp :) ibland har man tur. Sen for vi iväg till Mio, Em och citymöbler och kollade lite. Sen tillbaka till skolan....

Nu e jag hemma och det är jätte ovanligt en onsdag den här tiden.. Det är för att magique har öppet till 8 på kvällarna nu fram till jul tror jag. DET suger för min del!!! jobbigt att fara så sent och städa. Men först till saxofönen juh, ska snart fara och sen hemma vid 10- halv 11 :(:(

Lite julmys hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0