Jönköping here I come

har just börjat packa inför min tripp till Jönköping, alltid lika svårt å tar alltid för mycket kläder med.. varför lär man sej inte??
Ska bli superkul att träffa Sandra imorgon å få vara med henne hela helgen! Men jag och Julia ska leta efter en salong som vill göra våran 3veckors praktik på. jag vet att det finns rätt så många frisör salonger där så skulle ju inte borda vara allt för svårt. Ska väl leta hela fredagen å se om vi lyckas få nått napp;)

Tyvärr så lovar dom väl storm tills imorgon så får se om vi kommer iväg över huvudtaget:P gunggung på båten..
Blir en lång resa, far klockan 8 på torsdag morgon å är väl hos sandra vid 4 tiden om allt går som det ska. Kommer hem på söndag klockan 6 å då måste jag jobbaaa... blää!!!

Jag hoppas på en rolig helg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0