sportlov? javisst!

Hoooh äntligen har ja sportlov. det kommer bli så himla skönt att bara få vara ledig å vara ute i snön å busa:)
Som sagt så e vi hundvakt nu till Enya, har gått riktigt bra förrutom att hon tar väldigt mycket plats i sängen och en sak till hon e bra på att öppna dörrar!! Vilket jag nog visste men men.. Jag trodde att jag hade låst dörren imorse när jag for till skolan men tydligen hade jag inte gjort det eftersom dörren stod öppen när ja kom hem och det var endast 14 grader inne... svinkallt... jag tyckte det var lite konstigt när jag kom hem att det var massa hundspår här ute i nysnön, det var inga andra spår. Och när ja kommer till dörren ser jag att den e ju fasen halvt öppen... kattorna hade passat på att gå in också men det var faktiskt mest synd om mina fåglar som satt och frös.
Sånt som kan hända.

För övrigt har ja äntligen fixat en praktikplats men tyvärr så blir den här hemma istället för i Jönköping. Den blir på salongen:) tror nog ändå att de blir bra.
Ikväll har jag städat här lite och sen varit till mamma å pappa å käkat. Nu ska ja klä på mej för att gå ut å gå med Enya. 

Bilder på Enya
 


Kommentarer
Postat av: pernilla

vad roligt att du har blogg :) ännu lite till tidsfördriv ;)

2010-02-19 @ 22:31:37
URL: http://pernillanivetju.blogg.se/
Postat av: sassa

jepp jag försöker lite iallafall;)

2010-02-20 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0