trötter

sitter i skolan och är trött efter helgens resa till Jönköping.
Där var det roligt som vanligt;) Vi kom dit på torsdagen å då träffade vi Sandra som hälpte oss på bussen till henne, sen gick vi till hennes lägenhet å slängde av väskorna å sen gick vi å käkade pizza.
På fredagen morgon promenerade vi till stan för att gå in till alla salonger och höra om praktikplats, vi gick säkerrt till 12-15  stycken men många sade nej dirket och vissa skulle fundera och höra av sig senare. Så får hoppas på svar. På kvällen gick vi till Jensens böfhouse å käkade å sen gick vi på bio, Snabba Cash den var inte så bra som jag trodde. Lördagen började vi med  shopping:) ja köpte 2par skor, 2tröjor, ett par byxor, en bh och lite smått å gått. Sedan fixade Sandra ihop en tre rätters middag till oss:) vilket var super gott. Sandra var bjuden på inflyttningsfest på kvällen men vi fick också hänga på, men sen villa vi gå ut på krog så vi gick till ett ställe som heter Harrys/Slivers en krog som är tre krogar i ett hus:P riktigt najs ställe, finns för alla typer där. sen klockan 5 på natten var det bara att packa ihop det sista å bege sej iväg till bussen hem igen..
Jag kan säga er att jag e trött efter den här resan. men de var det värt!!

så har såg det ut på sliverharrys sliver





Nu i skolan ska vi ha kunder jag ska få en tvätt klipp och förn kund:)
Ikväll kanske jag å stefan far till avancia å träna om jag orkar mej iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0