bakabakakaka

helgen har varit helt okej, jag orkar inte skriva vad jag gjort för det hände inget speciellt. Just nu längtar jag bara till sportlovet då ska vi vara hundvakt till Enya, som är en smålandsstövare. Hon kommer redan till oss imorgon kväll å stannar till nästa fredag. Blir många tidiga morgon promenader vill jag lova:)

Idag började vi 10 vilket kändes helt otroligt skönt. Ikväll har jag varit till avancia å styrketräna, bakat en torr sockerkaka tills imorgon eftersom att jag är veckans värd. Orkade inte anstränga mej den här gången + att alla äter väl fastlagsbullar imorgon. Det kanske blir nått godare på torsdag:)

Nu ser ja på familjen annorlunda och konstaterar att jag inte ska ha sådär många barn!! vilket jäkla jobb alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0