sportlover är slut, tyvärr!

Dom senaste dagarna har jag bland annat varit i eckerö för att hjälpa till med stugan, bjudit över syrran med familj på middag, jobbat, städat och varit på massage. Jag visste att det skulle göra ont  på massagen men inte sååå ont, fyfan!!
Hon förstod varför jag har så mycket huvudvärk iallafall, alla muskler som går upp till huvudet var så spända. Nacken var ännu värre:( muskelfästerna satt ihop som en klump sa hon fast dom ska vara rörliga. Sen såg/kände hon att jag till 90% sitter med benen i kors och då korsade jag över med högra benet sa hon, vilket stämmer. så det måste jag försöka sluta med annars kommer jag att få problem med rumpa och lår när jag blir gammal.  Jaa det var massa som skulle behöva fixas till... Hon skullle avsluta med en skön ansiktsmassage, vilket började med att hon kände å klämde lite på mina käkar å de gjorde så himla ont så att jag började gråta, vilken obehaglig smärta som uppkom när hon klämde där.. Men när jag gapar tillräckligt stort så knäpper det i min käke plus att den studdsar åt sidan. Så hon tyckte inte att det var så konstigt att jag fick ont där..
Just nu känns det som ja har varit på ett sjuhelvetes träningspass där jag har fått världens träningsvärk.

Ska visa en bild på hur jag såg ut på mina axlar när jag gick därifrån. Blåmärken och blod sprängd lite här och där och prickig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0