lemlands kväll

snacka om att ha semester ifrån en data i sommar iallafall. Det är rätt skönt faktiskt! fast i bland saknar man den också ;)

jag jobbar på som vanligt på saxofönen och på vårt bygge. Däe händer det grejer just nu, stefan håller på att monterar upp köksskåpena för tillfället och jag har ingen aning om hur det ser ut:P Sen har vi målat alla väggar klart och snart taket också.

Inget rockoff har det blitt för mig iår :P får se om ja lyckas gå en kväll men troligtvis inte för imorgon kan jag inte å på lördag ska jag till Grönan och åka karusell :D  och jag går inte på Dileva!!

imorgon kommer Birgitta tillbaka från semestern och Emma ska gå istället två dagar. det e roligt att jobba med Emma men det går säkert bra med birgitta också det var länge sen ja var ensam med henne å jobba. Jag lär ju få rätt många kunder imorgon och på fredag kan jag tänka mej.


Natinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0