skärp er NU.

jag bara måste göra ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. som ni märker så e jag hemma!! =)
hemma i mellanvik =)

Just nu så bara sprudlar det i kroppen av glad energi efter en vinst i korpen. vi (systembo-laget) mötte top noch och vann med 3-2 :) great feeling.
Men jag insåg någonting ikväll när jag försökte springa runt där och låtsades att jag fortfarande har har kondis och tro att jag fortfarande ligger på topp. när bollen skottades in i magen på mig hårt som fan så vart det en mjuk landning för bollen :P lite väl mjukt.
Varför peppar ni int mej på att fara ut på en länk??? hur ska kondisen annars förbättras? skärpning nu fan!


nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0