sommar och sool

det rullar vidare på jobbet men står lite stilla på bygget. Det är så mycket annat som kommer ivägen hela tiden, oftast bra saker nog men ändå.
Det har blitt en hel del kite dock inte för mig men troligtvis på lördag blir det premiär i vattnet med draken ;)

wihuuu nästa vecka är jag ledig :) det är också stefans första semestervecka så den ska vi tillbringa tillsammans så mycket som möjligt. om det blir fint väder ska vi kanske köra eckerö runt med snipan och tälta på någon holme och jaaaa vara mycket på sjön :)

Jag har varit väldigt dålig med kameran dom här veckorna men lite bilder har jag.


mmm tacos på Töllingarna men Moa och Stefan


midsommar grillen ;)

Degersand en blåsig dag. stefans har ju halva den här stranden deni;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0