en bra helg :)

Fredagen hos sarah var riktigt lyckad tyckte jag, var ganska mycket heta diskussioner :P Sen utgång till arken tills dom stängde och sen for jag hem. Vaknade på lördag morgon och mådde inte så bra så jag bestämmde mig för att sova bort krappisen och det gjorde jag ändå till halv 4 på dagen. Så länge brukar jag inte ligga i sängen dan efter. skönt var det.

Jag,bamse och nemo har varit ensama hela helgen men idag kanske till middagen? så kommer stefan hem. Vi har planerat att vi ska cykla till kanalen på picknick, men får se lite det blåser ganska bra idag. Före det ska jag jobba och fara till sandra och klippa henne.


bilder från förra helgen i eckerö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0