I wana be a billionaire

jag önskar att man skulle kunna ha hoppa över den här dagen. vilken jävla skit dag. det började imorse när svärmor ringer och väcker upp mig tidigt sen har det bara fortsatt och fortsatt med alla tänkbara dåliga saker.
t.ex stressad som fan. glömmer kylväskan i eckerö. står å köar en halvtimme på sparis. tre kvart på kantarellen. kommer till kassan och kortet fungerar ej. far å tar ut pengar men går ej. måste låna stefans kort. blir förolämpad på stan. jag väntar på en helt onödigt tvätt i tvättmaskinen för att stefan la i lakan istället för mina kläder. för mina kläder till pappa. glömde sätta på vattnet så väntar ytterligare en timme extra. drar in till stan för att städa 10 på kvällen. ska fara till eckerö och sova efter det men det ringer och jag måste göra en om klippning imorgon bitti. svänger om och far till lemland. ska nu sova i min säng utan kuddar och täcken. lägger mig under en vit filt med kläderna på. fryser. huvudet dunkar. känner mig ensamast i världen. tårarna rinner och du fattar ingenting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0