Kämpar på i sanden

skoldagarna har börjat trappas ner och sommarlovet väntar på mig:P
idag har vi övat lite volley inför morgondagen volleyturnering i skolan som hålls på mariebad. Frisör ska vara utklädd till hippies, jag vet fortfarande inte vad ja ska ha på mig måste kolla det ikväll. Antagligen är det väl bara frisör som är utklädd...
Nåja efter ha vart 4 timmar i solen så känner ja mej rätt dåsig inför kvällen städjobb som går av stapeln om en timme :(
sen efter det kanske det blir ytterligare lite volley med lite blandat folk :)

Jag var till Björsby café och fikade idag innan jag for hem, alltså hem till Sandra. Alltid lika gott! så tack Sandra.

jag ska lägga upp några bilder från dagens volley övning med klassen









Nu ska jag slå på that 70´s show och bli lite inspirerad tills imorgon. hah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0