semesterfirare ;)

Nu är jag hemma några dagar, antagligen tills på lördag.

Det ändå jag har gjort dom här dagarna är väl att måla måla måla. Sen har jag umgåts med alla andra i Långvik :)
Igår jobbade jag sista dagen på maiguque den här sommaren men sen när skolan börjar kommer jag tillbaka dit igen. Så jag lärde upp en annan tjej igår kväll och sen for jag hem till lemland. det är väldigt tomt här nu när ingen e här inga kattor ingen mat i kylskåpet osv..

Idag har jag tvättat massa kläder och tvättat min bil så nu skiner den som solen :D
Ikväll tror jag det blir en lite joggingtur och sen sitta framför tvn kanske.

tyvärr så har jag ingaa bilder från stugan men jag ska måla lite till där först och sen ska ni få se.

Igår bokade vi in en grönalund tripp med syrran jonas och anton. Ska bli skit kul jag älskar grönan!!

Imorrn är det Österbergspartaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0