Perfect days

JAG MÅSTE BÖRJA MED ATT JAG HAR SOMMARLOV !! :D

Igår torsdag hade hela yrkes volleyboll turnering på mariebad och frisör var utklädda till hippies :) hah alla var super snyggingar. Tyvärr så vann vi inte pris för bästa utklädnad detta år :P Vi vann första matchen vi spelade sen andra förlorade vi och då åkte vi ur turneringen. Men det gjorde inget man har ju fina människor att umgås med så :) Sandra (den pepparkakan) var med hela dagen och kika :)


NU har jag slutat skolan!!! Äntligen.
Kvällen ska firas med klassen hos Sarah vilket ska bli riktigt najs och riktigt full ska ja va haha.. jaa de får vi se hur det urartar sig. Jag hoppas på en utgång sen också :)

Bilder på alla hippies från turneringen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0