vegetarisk kost

mitt tandläkarbesök i måndags vart inte så farligt iaf. Det var min visdomstand som håller på att växer ut och under huden där hade det tydligen kommit någge skit så det blev inflamation där. Nu äter jag jag antibiotika var 8 timme i en vecka och svullnaden har gått ner men det gör fortfarande ganska ont. ett besök på 63€ vart det. sen bokade hon in mej för att ta bort visdomständerna i höst, den räkningen skulle inte gå under 300€ sa hon.. fyyfaaan!!!

Igår kväll hade jag Enjo party, lyckad kväll. synd bara att så många inte kunde komma så jag hade svårt att få ihop gäster eftersom flera avböjde några timmar före.. tur så har man en snäll familj som ställde upp :) Men bra kväll vart det iallafall :) Hon kommer redan idag med alla grejjer till mig så fort gick det också.

Jag har lånat en kokbok av mamma som hon just köpte av en dörrknackare. OCH vilken bra bok!!! Det trodde jag inte men det är faktiskt den bästa kokboken jag har sett. Så den rekommenderar jag er om ni blir på knackade så tveka inte att köpa den.
Så här ser den ut.
 
den heter Varsågod! smakliga rätter från växtriket

Den handlar mycket om att stärka sitt immunförsvar och ger en bra hälsa. Enkla recept med fina bilder och är det något konstigt ord som man inte förstår så hänvisas man till en sida. I den här boken står det mycket om hälsan och om livsstilsråd och andra nyttigheter. Allt från smoothies, drycker, dressingar förrätter, varmrätter, desserter och till glutenfritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0