Dag 1

Första praktik dagen avklarad. Nervös som tusan var jag imorse men de släppte när jag väl kom dit. Dom är fem stycken som jobbar på Salongen (frisörsalongen heter så) det är lite nytt för mig eftersom jag e van men en liten salong. Alla hyr stol där förrutom hon som äger stället, så alla har ju sina egna produkter, färger osv Man blir lite förrvirrad men va tusiken det var ju min första dag idag så jag ska väl få kläm på det så småningom.
Jag har iallafall gjort detta: Svarat i telefon, tagit emot bokningar, rengjort två arbetsbord, puttsat speglar, varit med och applicerat färg och pratat med dom alla.
Sen var jag på lunch med Johanna och Pernilla till svarta katten.
Hoppas att jag ska trivas där och att dom släpper in mej i deras system;)
Jag skulle även få ta dit egna kunder om jag villa, bjussa på gratis klippning;) så kom dit vettja, det skulle bara vara roligt! Ni kan ju boka före om ni vill på tel: 19777

Måsta ut och skotta snö idag, jag hoppas det är för sista gången i vinter men inte enligt väderrapporten igår kväll..

just nu tror jag att jag ska baka snoddas!
Sen kanske Stefan kommer hem med en nybegagnad bil idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0