det dunkar i mitt huvve

Lördag morgon och jag kan inte sova men ska försöka vila lite till så att jag kanske lyckas få bort min huvudvärk som jag har haft nu över ett dygn. Hjälper ju inte att ta vanliga tablett så jag skulle borda ta mitt migrän nässpray men det är nog så obehagligt så jag har inte vågat prova. Har haft sånt förrut fast ett annat märke och av det mådde jag skit dåligt av och spydde massor men sen efter det vart det bra. Synd att man måste må jävligt dåligt första halvtimmen och sen först  blir det bra.
Idag ska jag tvätta några maskinet tvätt, skriva klart min faktauppsatts, fara till mammåpapp och låna deras gps, städa upp här lite och kanske klippa anton och kanske johnny ikväll..

Förra veckan hade jag en lampa som började lysa i bilen, det var en mätare som hade fått olja på sig som inte borde få det, så stefan rengjorde den och så var det fixat. Men igår berättade en kund att hennes sons bil hade fått det där problemet och måste lämna in bilen på verkstad. Det vart å kosta 360€!!
Så tack för att man har en händig karl då behöver man inte kasta ut massa pengar i onödan..

Idag fyller Johanna i min klass 18 år så vi säger GRATTIS till henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0