helg igen:)

Då var en praktikvecka avklarad, helt okej vecka, har färgat några på jobbet å hjälpt till med allt möjligt. På måndag väntar en egen klipp och färg kund, ska bli skoj:)

Nu e de helg som tur e för jag känner att jag behöver verkligen ta igen mej lite. Så himla trötter..
Igår kväll var Sandra hit och då lagade vi frukt i ugnen och sedan kikade vi på en film som hon hyrde "flickvänner från förr" (tror jag den hette) Trevligt att se henne ;)
Sen senare for jag in till stan för att hämta stefan som hade varit på byggmässa hela dagen:P


Idag lördag har ja varit in till stan med syrran som skulle kolla efter gardiner och lite sånt. Mer vet ja inte vad som ska hända, laga maskar å myror till mat:P kvällen blir nog lugn tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0