jag kände mig nästan som en riktigt frisör

Vad skönt det var att ha egen kund idag på Salongen. De var visserligen en kund som har gått till mej i skolan men ändå så var det lite annorlunda att ta henne på en riktig salong:P Först färgade jag henne och sen klippte jag henne. Tog inte så länge som jag trodde men det kan ju bero på att jag fick göra det själv och på mitt vis
Sen har jag prickat av och plockat upp massa färger och annat som hade kommit idag.

Ikväll har Jonas (stefans kusin) varit här så jag passade på att klippa han..

Imorgon ska jag lägg i hårförlängningar halva dagen, ska bli spännande å se hur det går till..

Nu äta lite å sen tutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0