så underbart skönt

åh vilken skön onsdag det är idag, känner mig helt "cool" i kroppen tackvare denna sköna skoldag;) Det började med en liten "föreläsning" om vad SKT group är för något, sedan fick vi gå in i deras försäljningsbuss. Där fanns nu mest hårförlängningar och lite verktyg. (jag köpte inget) Sen hade vi svenska där vi ska skriva en faktauppsatts men jag valde istället att skriva den hemma och for iväg för att hämta ett schwarzkopf paket som alla väntade på. Men det jobbiga är att pengarna överensstämmer inte med räkningen så det är något fel med det som ja måste försäka lösa. Sen gott folk fick vi fara på teater, Fröken Julie. Helt ok men det användes väldigt mycket "gamla ord" så det var lite svårt att veta vad dom menade.. Sen slutade vi och jag for hem och vilade lite.

Efter maten ska jag fara på dubbla jobb..

Och imorgon väntar en heldag med herrkurs i skolan och sedan iväg till saxofönen för att jobba några timmar. Jag ska vara där torsdagar och fredagar efter skolan fram tills jag går på praktik om tre veckor. Ska väl ta några kunder tror jag och hjälpa birgitta förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0