promenix i solen

Imorse när jag vakanade var jag på riktigt bra humör, det är skönt att vakna med den känslan:) Skolan gick fort idag när vi slutade 2, då for jag till banken å tog ut lite kronor. När jag var hemma kände jag att jag bara måsta gå ut i solen så jag gick ut å gå en sväng. Det var så skönt när solen värmde så;) Hem å städa å diska lite sen kom Erika och Anton över. Han var på riktigt bushumör ikväll:P Full fart på den grabben!!
Imorgon ska jag följa med Stefan till ett sjukhus i uppsala..så är ledig från skolan :D:D

Jag gick ner till sjön och tittade lite idag så jag passade på att ta lite foton.
Ser ni fågeln?? eller har jag livlig fantasi? hmm...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0