Frasbrödet

provläsning ersätts med detta:
Idag började vi 10 vilket var helt underbArt. Sen hade vi kunder på eftermiddagen och då kom min före detta granne på tvätt klipp fön och ögonbrynsplock :) Jag vart riktigt nöjde med klippningen på henne:) + att jag fick mitt för prov gjort.
Här hemma smider jag hemliga planer:P
Jag skulle behöva göra massor här hemma innan torsdag kväll men jag vet att jag inte kommer att hinna med allt som jag skulle vilja eftersom det är massa prov ivägen. Men imorgon kväll kan jag börja lite med att baka mockarutor som skall bjudas på till byggarna på Premont. 

Nu har jag fått något ryck att jag ska äta frasbröd som jag inte har gjort på mer än ett år:p
Men det är gott.
Förövrigt längtar jag till sommaren men före det kanske man borde pimpa sig själv lite med träning? Men jag har kommit av mig på den fronten :(

Dagens bild blir en på mig och Pernilla när vi e i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0