fullfart framåt ;)

fan vad jag är slut i kroppen efter den här dagen. Den började med att stefan försov sig och vi båda sprättade upp ur sänge som tokar. lyckligtvis fick jag lägga mej i sängen en timme till. Sista kunddagen hade vi idag så den var fullproppad med kunder;) Jag hade syster på besök som jag gjorde ljusare slingor på som vi båda vart nöjda med. Sen direkt efter hade jag en herrklippning, han hade ganska långt hår när han kom och villa klippa en kort frisyr. Mm jag började klippa och kände mig osäker för precis sådanda här klippningar har jag gjort flera gånger men på damer.(dom har blitt riktigt lyckade) Nåja jag följde bara min lärare.. VA fan det ser ju ut som han har en potta på huvudet WHAT?? det såg ju förjävligt ut?? Han sa att det kändes bra och han var nöjd men jag var fasiken inte nöjd!! Den fulaste klippningen jag någonsin gjort!! Den passade inte på han tyckte jag.

Sen iväg på core träning med Pernilla i vikingahallen som hölls av min gamla gymnastiklärare Pernilla :) hon e ju sååå peppande bra.
Jag var ju halvt död efter första varvet och vi skulle göra två varv hoohohoh..Mina lår muskler framförallt är helt degiga.

Nu e det  meningen att jag ska läsa på företagsverksamhets prov men men men men.. det går bra? nää.. satan jag måste ju skriva bra i det..

hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0