kabooOom

nu börjar jag bli trötter kanske dag att gå å lägga sej. Kanske borde passa på eftersom jag har hela sängen för mig själv hela natten. Känns tomt men de går bra sen när man har sommnat för då kan jag ligga i mitten och breda ut mig hur mycket jag vill om inte mina älskade kattor tar upp all extra plats. Dom e ganska bra på att breda ut  sig dom också.
HAh en kväll när jag hade gått å lagt mig tidigare än stefan så när han kom till sängen såg han att jag tog upp hela sängen så han frågade lite försynt om han också skulle få plats att lägga sig ner. Då svarade jag lite retsamt näää. Och det gjorde jag i sömnen för jag har inget minne av detta. Stefan berättade det på morgonen sen:P

Nemo käkar ostbollar för fulla muggar just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0