otur som vanligt

Kvällens planer blir följande: äta, till syrran, klippa Anton och Jonas, ut och gå och sedan datan/tv i min ensamhet här hemma :P

Jag vart just förbannad på Steelfm prataren! Dom hade en tävling där man skulle svara på varför Ekokliniken skiljer sig från andra skönhetskliniker. Jo då visste ju jag svarat, att dom använder ekologiska produkter och behandlingar. Jag ringer in som tusan men det är bara upptaget!!!
Då kom en kvinna fram och hennes svar var att deras produker är miljövänliga och är gjorda på bara socker och annat sånt.  Då svara radioprataren: njaa de e nästan rätt kan man säga men hur är dom här produkerna gjorda?? Kvinna: jaa på miljövänligt vis? Radiopratare: mm jaa eftersom det inte är några som ringer så godkänner jag svaret, det vi sökte var att dom är ekologiska!!
Satan!! Jag vill ju vinna!!! typiskt


Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0