stinkbomben

Jag behöver väl inte skriva att det har varit ett helt underbart väder idag?
Steg upp imorse käkade frukost som vanligt men sen gick jag ut och stekte lite;) Hjälpte pappa i några timmar med att plantera skog å fyysataan vad jag svettades och luktade illa.. hoohoho
Päronen bjuder mig på grillta vilket jag aldrig tackar nej till.
Jag sticker iväg till Magique för att städa så att jag slipper göra det imorgon.
Hemma igen och drar på mig utochgå skorna för att gå en promenix, första gången iår med shortsen på:)
Eftersom att jag har luktat illa hela dagen var det nu dags för en dusch. Jag la även i en inpackning som jag tänker nassa med.
Nu väntar jag på att Stefan ska komma hem men de dröjer tydligen!!
Jag får väl slå på tvn en stund nu då.

Sandra, jag läste att du ville ha lite hjälp när du kommer hem och självklart ska du få det:) haha vad har ni gjort?

Imorgon ser jag fram emot en grillkväll med klassen  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0