nu är mitt batteri full laddat

usch vilken dag det har varit idag. Jag har legat hemma med migrän i detta fina otroliga väder. Jag har varit inne hela dagen fram till klockan 3 ungefär då började jag röra på mig lite. Sen kom Stefan hem och lagade sallad med skinkröra och det var fan den godaste jag någonsin har ätit!! + poäng till han.
Nu ikväll är jag ensam och migränen har helt försvunnit och nu är jag full med energi. Jag har skramlat ihop lite steg genom att va ut och gå en sväng. Jag har inte haft stegräknaren på mig på hela dan eftersom jag bara har gått i t-skjorta och trosor hela dagen.. Jag stegade in 3300 på min korta promenix.
Jaha och nu då? Vad ska jag nu göra??? Förresten så har jag även tvättat bilen på utsidan ikväll.




Jag har ju glömt att lägga upp lite bilder från grillningen med klassen :) Dom flesta bilder vart ganska dåliga måst jag erkänna. Men det var en rolig kväll iallafall!




Det lär väl komma lite fler bilder efter hand när jag känner för att lägga upp dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0