jippii det är helg

sverige igår men klassen var kanon bra, lite bitter över att jag inte hittade någon jacka men det gör inte så mycket. Får kolla lite här hemma istället... MEN det lilla jag köpte var ett par tygskor och en trekvarts ärmad lång tröja? hah

Idag har vi haft egenvård i skolan yesyesyes... Jag färgade pernillas hår och hon gjorde lite ljusare slingor på mej:) Jag har fått ett sassa ryck ingen, nu vill jag bli lite ljusare :P

Jaha ok vad ska jag göra nu då? Fick just veta att min kite galna pojk kommer hem först ikväll..



Nu käka lite och sen blir det kanske en promenad och städning? njaa ja vet inte...
Ring om du vill hitta på nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0