dag 3

över häften av den här korta praktik veckan har nu gått. Idag har det varit lite mer rörelse men jag har inte haft någon kund idag.
Tyvärr så verkar det som om min förkylning tänker hoppa på mig ;( mer och mer snorig och krasslig blir jag. skitskit skit


Imorgon ska jag klippa och färga Fanny som jobbar där, lite nervös inför att klippa henne men det är väl bara att göra det..
Sen kommer Mimmi också och ska färga sig och så ska vi lägga lite häftiga slingor:)
Så imorgon kommer jag nog ändå att ha fullt upp sku jag tro.

Ikväll har jag varit till saxofönen och städat, sen till magique men glämsk som jag e s¨glömde jag alla handukar och trasor hemme. FÖr jag hade hem dom på tvätt.. Hmm jag orkade inte fara hem efter dom så jag letade fram någge andra trasor så de gick väl men men.....

Nu kom älskling hem också :) ska umgås me han nu istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0