day 2

andra praktikdagen avklarad då. Idag har jag gjort lite mera iallafall. Tvättat och haft dit en egen modell som jag har tvättat, klippat och gjorde en uppsättning på ;) heh hon ska komma en gång till och färga sig :) kulkul
Hoppas flera vill komma så att tiden går lite fortare.
MEN dom är iallafall snälla med mig där på saxess :)

Ikväll kom jag hem ganska sent eftersom ja stannade kvar lite längre idag. Sen har jag och stefan varit ut och gått och passade samtidi:P hah

Fan om jag håller på att bli sjuk nu alltså, det känns som det!! ont i halsen hela dagarna och det blir bara värre ooch värre, snoren börjar rinna och lite allmänt krasslig.

Nu ska jag se på äntligen hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0