day5

Nu är praktik veckan över och jag kan summera den såhär: Härligt gäng med duktiga frisörer, jag har lärt mig olika slingtekniker och nya produktserier samt färger, jag kan tänka mig att jobba där i framtiden ;)

Dagen har varit lite smålam eftersom att jag är så förkyld och inte varit på G..  Men jag har fått lite julkänslor idag när jag satte upp ljusslingor på saxess i fönstrena, tänk på mig när ni ser dom ;) jag var så duktig :P haha
Redan nästa helg är det lillajul och mammsen fyller år. Julgatan öppnar väl på torsdag så det betyder ju att julen närmar sig. JAG närmar mig egytien!!
Lite tidigt ännu att julpynta hemma men det blir så mysigt när man har gjort det. Nästa helg får det bli.

Kvällen är otroligt lugn med sovade sambosar.

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0