explosion?

hoho vilken dag i skolan idag. Snacka om att jag har varit irriterad idag, på vissa personer och allt annat typ:P
Men det är skönt att det är flera som tycker samma sak så att man kan rensa ut lite skit:P
Jag har verkligen varit nära att explodera idag. Jag skulle bara villa skrika ut alla mina tankar eller göra sönder något skulle också vara skönt
Det är tur att jag har stefan att ventilera mig med. Du är guldvärd !
För nu har jag lugnat ner mig och är glad igen :)

Jag pratade just med min pappa och han skall fara och boka resa till oss imorgon bitti :) kulkul. men dyrtdyrt.

Jag försöker läsa på färgprov men jag har svårt att koncentrara mig.
Anton har föresten vart med mig ikväll, supergullungen vi spelade bondgårds lotto. mitt favoritspel när jag var liten haha;) jag hade det alltid med mig när jag skulle fara till min farmor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0