gubben i lådan

Nu har jag betalat min resa:):) Och biljetterna är hemma. Måste inhandla en väska imorgon och en klänning från magique. Jag såg att min storlek var slut men provade en mindre och den passade ju helt perfekt, sånt e kul:D
Dessutom har jag två hm paket på posten som väntar på mig. Jag hoppas att jag måste skicka tillbaka massor för annars blire dyrt.. heh.

Just nu håller jag på att bakar hemvete. Ända sen jag sa att jag skulle baka eget bröd har jag gjrot det också. Jag har inte köpt en enda brödskiva ;)

Ikväll ska jag fara till min pappa på tårta som han har lagat. Han e ganska bra på sånt faktiskt. Tänka sig min pappa e elektriker men e också en jävel på allt och allting :)






imorgon är det praktik på ett nytt ställe och jag blir alltid sjukt nervös.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0