kiiikkk

soft dag i skolan idag kan man verkligen säga. Det började ju med att vi fick en modell som vi skulle göra en förändring på. Modellena lottades ut och jag fick min egen modell. haha. Men det gjorde ju inget för vi hade ju ändå inte disukterat någonting på förhand. Sandra S var min modell. Kanske kommer bild på henne..
Hon blev skit snygg tyckte jag. Det vi gjorde var att jag klippte en annan lugg på henne och mera uppklipp och effilerat. JAg var nöjd och hon verkade också helt nöjd:)

Nu snart ska jag promenera till posten för att lämna tillbaka två hm paket och hämta ut ett nytt :P heheh.
Sen kanske jag kör lite styrke övningar på pilatesbollen, Jag gjorde de igår kväll och det känns att det var nya övningar.. liite träningsvärk med andra ord. Brabra

Till middag idag blir de Pasta Hawaii a´la Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0