knakelibrak

Igår kväll hade vi en liten klassfest/födelsefest på dinos. Mycket lyckat faktiskt, kul att de flesta var med förrutom två som inte kunde komma.

Idag fick jag lite sovmorgon till 9 halv 10 sen steg jag upp. Käkade lite och for in till stan. Var efter presenten till mamma, till banken och sen till cityläkarna för att ta vaccinspruta och stelkramp. Sen till Kiropraktorn för att knäcka sig lite.. Det var ett år sedan jag var dit sist och jag måste nog gå lite oftare så att jag får bort mina nack smärtor. De e ju inte normalt att ha ont i nacken var och varannan dag heller.. Efter det ringde jag runt till veterinärer men endast dom i Godby svarade, Bamse skulle måste komma dit IDAG! Så jag ringde till mamma och sa att hon måsta skjutsa dit han för han skulle vara där inom en halv timme. mm mamma for till jomala och väntade ca 20 minuter, sen ringde hon till mig och tyckte det var konstigt att hon int kom in där.. Inte så konstigt tyckte jag efterssom jag visste att dom hade stängt. Så jag var klar i stan då och mötte upp henne på sparis och tog Bamse med mig ut till Gogby.
Efter en timme skulle han vara klar.
Medans jag väntade passade jag på att handla på mattsons och sen for jag tillbaka.
VÄntade och väntade en timme till...
Sen fick jag ta han. och då hade dom måsta söva ner han och rakade ovanför ögat och på kinden. Han hade tydligen blivit biten av något eller någon. Så han hade fått en antibiotika kur och lite annan medicin.
SÅ nu hoppas jag han ska bli bra igen. just nu är han lite fuller:P
77 € tog dom. inte dåligt..

När jag väl var hemma hade stefan städat och fixat fint hemma :) det är så skönt att komma hem då.

blir en lugn kväll nu att se framemot.
Ha det BRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0