lite förnyelse här, snart!

jag har kännt mig så himla pysslig dom senaste dagarna, visst jag har väl kanske inte gjort så mycket men julfixat hemma och det är så mysigt. Sen bakat och lite, jaa lite hemmafru stuk över det hela.
jag funderade lite på om jag skulle börja sätta upp lite recept som många andra gör. För jag tycker om att "sno" recept från andra bara det finns bild också, det är viktigt tycker jag.
Fast jag kommer vara för lat för att lägga upp bilder hela tiden....
Så vi säger såhär att jag kommer att lägga upp recept ibland när jag har lust och annars skriver jag lite om det ena och det andra OK?

REdan ikväll ska ni få bilder och recept.
Ska baka delikata pepparkaksbakelser till våra kunder och klassen imorgon :)

VÄNTA OCH SE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0