myspys

Igår lagade jag typ världens godaste överraskningsmiddag till älskling. Egen lagad vitlökspotatisgratäng, egen rödvinssås, marinerad rostbiff, vitlöksbröd i ugnen, morot och rödlök i ugnen och en grönsallad. heh + en flaska rödvin :) och vi vart helt proppmätta så det gjorde inget att jag inte hade någon efterrät. Det blev en till flaska vin istället och en wallander film:) En super mysig kväll hemma hos oss.

Jag kom precis hem ifrån jobbet nu och skall väl såsmåningom gå ut och gå i slasket. Antagligen kommer jag bli genomblöt på fötterna..
Det känns som jag har massor att göra idag men jag vet inte riktigt var jag ska börja eller vad det är jag ska göra??

Imorgon är det skola och då ska vi klippa en förändring på modeller som ska lottas ut :P Sen ska jag ner på stan en sväng och fixa present till mamma som fyller år på lillajul.


Jag råkade hitta en bild på en exakt likadan bil som jag har


Skulle man styla min bil skulle den kunna se ut såhär :P  Lite överdrivet med klistermärken tycker jag..
Svart huv hade jag ju på min gamla bil, hah

hmmm nöörd sassa var i farten!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0